2013. június 16., vasárnap

Hijab - kicsit másként

Elimádkozták a pávatollas fülbevalóm és már nem is sajnáltam annyira, mikor megláttam Lilith türkiz ezüst változatát. A Nelly karkötőhöz akartam egy hasonló ezüstöst csinálni Luminous green középpel, de nem találtam hozzá illő világoszöld 15/0 kását.

Ilyenkor általában kínlódok, hogy "nincs egy gyöngyöm sem", és rövid időn belül átbillenek a "mindegy mit, de fűzök valamit" szakaszba. Gondoltam majd legfeljebb lebontom.

A végeredmény azonban nagyon tetszik, de sajnos mindenképp az lesz a vége, mert eltörtem a felső SuperDuo- t és a pikó is nyomorog a szélső íven, de azért megmutatom mire jutottam. 

A vége felé eltértem a mintától, mert a nagyobb kristályhoz nekem már sok volt a "rücücü", és szerettem volna pikósítani is ahogy a karkötő szélén van. 

Szóval íme a mostani állapot, majd jelentkezem a módosított verzióval is. :-)  

 Minta: Monica - Lo scrigno dei Gioielli
Muchas gracias!

És az új változat: 15/0 kásákkal a pikók alatt és egy ici-pici átvezetés a duok végén, hogy ne legyen olyan üres a sarok. (A bal oldali az új, a jobb oldali a régi.)


7 megjegyzés:

  1. Így már nekem is jobban tetszik, mint az eredeti változat, az a kis csücsök az alján és a pikók máris finomabbá teszik....Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  2. Osszehasonlitottam az eredetivel amit te keszitettel.
    Ha az eredetit lattam volna eloszor nem is figyeltem volna fel ra annyira nem tetszik.
    A tied a szokasos modon egyszeruen gyonyoru a finomsaga miatt.Csodalatos a szine es sokkal szebb igy a teteje mint az eredetin ahogy van.
    Gyonyoru fulbevalo!!!

    VálaszTörlés
  3. Én is néztem a különbségeket, és valóban finomabb, kedvesebb ékszer kerekítettél! Nekem is jobban tetszik, mint az eredeti minta. Nagyon klassz, hogy nem fogadod el a mintákat minden "kritika" nélkül, és a saját ízlésednek megfelelően módosítod! Gratulálok, gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett !!! Igazán finom színekkel készült, gyönyörű !!

    VálaszTörlés
  5. Bellissimo!!!! Sei veramente bravissima! Grazie per la citazione! baci

    VálaszTörlés
  6. where can i find the tutorial for those earrings?

    VálaszTörlés